Tackar alla vänner för uppvaktningen på födelsedagen


image4


En mer än belåten tös (okej, kärring från och med nu då) vill med dessa två bilder tacka alla och en var för den otroliga uppvaktningen som jag har fått på min 30-årsdag vare sig det har handlat om ett grattis i tanke, ord, sms, mail, handling, blombud, vykort, present, besök och/eller telefonsamtal. Att få känna sig så uppskattad och omtyckt är en lisa för själen.


Bara ordet tack känns alldeles för futtigt och innehållslöst när jag ska försöka beskriva den glädje jag känner över allas er vilja och önskan att framföra era gratulationer på ett eller annat sätt. Denna dag kommer jag aldrig att glömma.


image5
Vilket hav av alldeles förtrollande blomster, va? Jag som verkligen älskar blommor!

/Love Jojis


Kommentarer
Postat av: Vania

Vilket vackert blomsterhav!

2008-03-28 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0