Smyger in och säger hej

Det är så tråkigt att jag av och till blir tvungen att hålla mig borta från Internet till 100% av och till på grund av otur och olyckor som tycks drabba mig stup i kvarten. Som vanligt har jag inte tid denna gång heller att berätta allt som har hänt på sistone varpå jag återigen får sitta och hålla inne på all information tills jag har tillgång till dator och Internet obegränsat igen.

Men jag lever och frodas och befinner mig på Västerås Centrallasarett sedan elva dygn. Just nu är jag för första gången på besök i deras bibliotek och kan därför stjäla åt mig ett par minuter i cyberspace. Där är det bara att konstatera att allt är som förr. =)

"Bibblan" stänger alldeles strax så jag vill bara passa på att önska er alla en trevlig fortsatt sommar. Vare sig semestrar precis har börjat eller slutat för er del vill jag ändå be är alla om att fortsätta att passa på att njuta av att det trots allt fortfarande är sommar än i många veckor. Njut! Njut för Kung och Fosterland. Det kanske hjälper er lättare på traven att inte fnysa åt det halvdana vädret genom att tänka på en liten Jojis som mest är sängliggande på ett sjukhus och där jag börjar bli en jäkel på att köra runt som en äkta rallyförare. Eller, köra som en utomordentligt rullstolsbunden förare.

Men hav förtröstan! Det är förhoppningsvis inte så illa som det låter. Jag är inte förlamad eller så. Jag har bara haft liiiite, lite otur de senaste veckorna. Det är så som jag väljer att se på det och på det viset som ni får se på det också. Kan jag så kan ni!

Nu vill jag bara ha fortsatt massor av besök och att tummarna hålls extra för mig när jag nu i kväll börjar min tredje cellgiftsbehandling. Den tredje av tre inplanerade innan det sedan kommer att avgöras om jag ska fortsätta med dessa eller inte. Med andra ord klappar vi alla händerna inombords för mig non stop nu framöver. "Kom igen Jojis, kom igen" är ramsan som jag vill höra om och om igen. Det är åt helskotta för tyst, så vad väntar ni på? Sätt igång nu!!!!

/Love Jojis

Kommentarer
Postat av: Leo Beata

Kom igen, kom igen, kom igen... håller tummarna och tänker på dig!

2008-07-11 @ 23:14:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3659
Postat av: Vicktoria

Kom igen Jojis, kom igen!!!!



Alla Kramar V

2008-07-12 @ 10:44:28
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Elisa Kovac

Jag är med! Klappar och hejar!

/Elisa

2008-07-12 @ 12:55:47
Postat av: Jenny

Tittar in för första gången men det är klart att även jag håller tummar & tur för att behandlingen går bra. :)

2008-07-12 @ 14:06:25
URL: http://drefseryd.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Kom igen Jojis, kom igen!!!

2008-07-12 @ 20:41:30
Postat av: Maria

Kom igen underbara du!

2008-07-12 @ 21:45:00
Postat av: Suzzie

Kom igen Jojis, kom igen!!! Klapp, klapp klapp!!

2008-07-12 @ 23:59:11
URL: http://blogg.expressen.se/suzzie/
Postat av: Anica Norman

Hej S

Kom igen och så hörs vi senare/Anica

2008-07-14 @ 14:38:26
Postat av: Vania

Tänk syrran, en egen hejar-kör!!! :=)



Jag instämmer - kom igen tjejen, kom igen!!!!

2008-07-14 @ 16:20:45
Postat av: heidi

Håll ut, för styrkan har du!!!

2008-07-14 @ 22:45:04
Postat av: Camilla

Oki vi känner inte varandra, men jag känner Vanja så det räknas väl som nästan =) självklart skriker jag "Kom igen Jojis, kom igen" för full hals.



Stor kram Camilla

2008-07-15 @ 14:17:08
Postat av: Vivi

Är det någon som kan kämpa så är det du! Men lite stöd är alltid skönt! Och det har du, heja heja gumman! Massa kramar och pussar!



2008-07-15 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0